BENVINGUT AL BLOC DELS NENS I NENES DE TERCER DE L'ESCOLA ROSELLA

dilluns, 28 de gener del 2019

LA MIRET ÉS LA PROTAGONISTA!!

LA MIRET ÉS LA PROTAGONISTA DE LA SETMANA  I ENS HA PORTAT UN CONTE PRECIÓS: AIXÍ ÉS EL MEU COR.


La protagonista és una nena juganera que ens expressa les seves emocions i ens obre la porta del seu cor: sent alegria, tristesa, por, ràbia, s’enfada, s’impacienta, etc. I tot això ens ho va explicant al mateix temps que veiem com un cor gegant va  canviant de forma, de mida i de color.



Si estic tranquil·la,
El meu cor pesa tan poc com un globus

Quan estic contenta,
El meu cor sembla un estel gran i brillant.

MOLTES GRÀCIES MIRET, ETS TOT COR!!1






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

SANT JORDI 2024

  Avui després de molts dies de preparació, per fi hem pogut celebrar la diada de Sant Jordi amb tota la comunitat educativa. Hem passat un...